Waardering van Thuiszorg Groot Limburg - Maastricht op 28 juni 2017 interview

8.5

Ik heb vaste medewerkers. Ik begin dan toch een band met ze op te bouwen. Bovendien zien ze sneller of ik wat mankeer. Ze zagen bijvoorbeeld, dat ik slingerde tijdens het lopen. Vervolgens gingen ze doorvragen naar wat ik de dag van tevoren had gedaan, zodat ze een verklaring hiervoor konden vinden. De medewerkers gaan persoonlijk en correct met mij om. Wat we ook afspreken, dat gebeurt ook. Bovendien houden ze rekening met mij. Bijvoorbeeld dat ik niet te veel voor mij zelf zorg, terwijl het niet meer gaat. Vervolgens nemen ze dit dan van mij over. Bijvoorbeeld bij het douchen. Als er iets is, dan kunnen ze mij aanraden een huisarts of een specialist in te schakelen. Maar ze kunnen ook aangeven wat het is en wat ik vervolgens moet proberen. Kortom ze zijn heel erg alert op het gebied van mijn gezondheid, maar ook mijn geestelijke toestand.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Limburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.