Thuiszorg Hart voor Nederland

Thuiszorg

Tennesseedreef 3 3565 CK Utrecht

Waardering van Thuiszorg Hart voor Nederland - Utrecht op 30 augustus 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De verzorgenden komen vier keer per dag. In de ochtend komen ze mijn vrouw wassen, aankleden en met een tillift in haar rolstoel zetten. In de middag helpen ze mijn vrouw in bed gaan en halen ze haar ook weer uit bed. In de avond komen ze haar uitkleden en helpen ze haar met het in bed gaan. Ik vind dat dit prima gaat. Bij het vaste wat oudere team voelt mijn vrouw zich meer op haar gemak, dan bij de minder ervaren verzorgenden. Ze wordt dan heel emotioneel. Ik vind dat niet fijn. De verzorgenden komen niet altijd op de afgesproken tijd. Dat vindt ze heel erg vervelend. Ik heb dit bij de planning aangegeven. Ik merk dat ze daar nu meer rekening mee houden. Ik zie dat een aantal verzorgenden echt liefdevol met mijn vrouw omgaan. Als ze een verzoek heeft, dan merk ik dat ze daar echt naar luisteren. Dat vind ik heel belangrijk. De meeste verzorgenden vind ik ook heel deskundig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Hart voor Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.