Waardering van Thuiszorg Het Friese Land - Leeuwarden op 6 december 2016

4.7

Vooraf: kan ik bij aandoeningen hierboven niet kwijt: ouderdom.  Afspraken: Wordt er een afspraak gemaakt met slechts een familielid, vervolgens worden alleen nog de dingen besproken met een ander familielid die haar zelf opwerpt als de mantelzorger en hiervoor het oude mensje heeft laten tekenen. En zo hoeven de andere acht kinderen helemaal niks meer te vinden.Omgang medewerkers: doen alleen zaken met de 97-jarige en de contactpersoon. Lijkt dit bondje nog even niet te doorbreken. Kwaliteit van leven: Wordt dit bepaald door de mate van kijken door de contactpersoon, maar is deze maatstaaf ronduit levensgevaarlijk. Deskundigheid: Blijkt dit in ieder geval niet uit de tijdstippen waarop geleverd wordt en inhoudelijk zijn het slechts een paar ogen die dit mogen beoordelen. Herkennen van veranderingen: Zelfs al bij de intake worden er veel inhoudelijke fouten genoteerd. Signalen dat dit niet klopt worden driftig genegeerd. Vast team: Misschien is juist de h.h. wel te vast en vertrouwd geworden en lijkt haar planning voor te gaan op de gespreide hulp aan de cliënt.En de klachtenfunctionaris blijkt niet in te zijn voor inhoudelijke verbeteringen, want die komen immers niet van de contactpersoon.

Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg Het Friese Land - Leeuwarden

geplaatst op 21 december 2016

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over Thuiszorg Het Friese Land. Gelukkig hebben onze cliënte en haar dochter (onze contactpersoon) aangegeven uiterst tevreden te zijn met de zorg die wij verlenen.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg Het Friese Land? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.