Waardering van Thuiszorg IJsselheem Genemuiden - Genemuiden op 17 februari 2017 interview

7.8

Ze komen alle afspraken na. Mijn vader is afhankelijk van druppels. Dit is heel belangrijk, omdat het op een bepaalde tijdstip moet gebeuren. Vervolgens doen ze dit ook. Mijn vader is weer terug op zijn vertrouwde stek. Hij kan in zijn eigen dialect met ze spreken. Hierdoor heeft hij direct een klik. Het voelt dan vertrouwd aan voor mijn vader. Er is een eigenheid, waar wij als kinderen erg blij mee zijn. Zij passen zich aan aan mijn vader. Als je op leeftijd bent, dan krijg je toch wel een gebruiksaanwijzing. Ze sluiten daar ook goed bij aan. Ze zijn kundig. Maar soms merk ik wel een verschil in niveau. Ik heb één keer een gesprek gehad met een verpleegkundige. Ik kwam bijvoorbeeld met een bepaalde stelling, waarvan zij zei dat het meevalt. Maar het bleek, dat zij hier onvoldoende zicht op had. Ik had toen het idee of we elkaar wel goed begrepen. De medewerkers zien wel dingen. Stel dat mijn vader een blaasontsteking heeft, dan wordt hier wel opgelet. Mijn vader heeft een vast team, dat onderling wisselt. Maar mijn vader heeft dag en nacht zorg nodig.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg IJsselheem Genemuiden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.