Waardering van Thuiszorg IJsselheem Zwartsluis - Zwartsluis op 17 februari 2017 interview

7.7

Ze komen de afspraken na. Bovendien komen ze op tijd. Zij weten precies, wanneer ik een gesprekje nodig heb. Ze behandelen mij prima. Het kan niet beter. Maar ze moeten zich allemaal haasten, omdat er te weinig personeel is. Ze hebben het te druk. Ik heb ook veel medewerkers die stage lopen. Die zijn dan wat minder ervaren en deskundig. Zij moeten het namelijk nog leren. Ook benaderden ze mijn kinderen om aan te vragen of ze de dokter mochten bellen. Ze zagen op dat moment aan mij, dat ik er niet goed uitzag. Ook zien ze het, als ik bijvoorbeeld een wondje heb. Ze zijn daar heel alert in. Ik heb wisselende medewerkers. Het was eerst meer. Maar nu is het minder. Ik vind het wel naar. Vooral als ik gewassen moet worden. Ik vind het niet fijn, dat er geregeld een ander komt. Maar het is wel beter geworden.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg IJsselheem Zwartsluis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.