Waardering van Thuiszorg Inovum, Hilversum - Hilversum op 30 november 2016 interview

6.5

Ik krijg zorg van wisselende medewerkers. Dit vind ik eigenlijk niet prettig, omdat ik liever niet verschillende mensen over de vloer heb. De medewerkers hebben allen een ander karakter en dit vind ik wel soms moeilijk. De omgang met de medewerkers is goed. Er wordt met mij naar mij geluisterd en ze denken waar nodig met mij mee. De medewerkers komen op wisselende tijden bij mij langs. Soms komen ze te vroeg. Dit vind ik een beetje onhandig, omdat ik dan niet klaar ben voor de behandeling van mijn wonden. De verzorging van mijn wonden is goed. Soms duurt het wel lang voordat een medewerkster door heeft wat ze met de wond moet doen. Ze checkt bijvoorbeeld de notities in het boekje tussendoor tijdens de wondbehandeling. Dit vind ik onhandig, omdat ze dit beter afgaand aan de behandeling had kunnen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Inovum, Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.