Waardering van Thuiszorg Inovum, Hilversum - Hilversum op 16 november 2016 interview

6.8
  • COPD

In het begin ging het wel fout, dan hadden we om acht uur afgesproken. Maar dan stonden ze er om kwart voor zeven. Ik heb daarover gebeld. Vervolgens is het goed gekomen. De omgang is verschillend. De één is de ander niet. Er is een jongen die heel begaand is. Hij vraagt ook altijd hoe het met mij gaat. Maar over het algemeen is dit goed. De één is deskundig en de ander weer niet. Met wassen bijvoorbeeld. De andere is aan het tobben. Maar de ander doet het meteen. Het gaat echt om de persoon. De één zegt dat het niet goed is met mij, de ander merkt het helemaal niet op. Het team is heel wisselend. Ik vind dat jammer. Een vaste persoon zou prettig zijn, omdat ik nooit weet wie er voor de deur staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Inovum, Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.