Waardering van Thuiszorg Inovum, Kortenhoef - Kortenhoef op 15 november 2016 interview

8.5

Ik vind dat het aardige vrouwen zijn. Ze zijn heel vriendelijk. Ik moet ook helemaal geholpen worden bij bijvoorbeeld het wassen. Ze vragen of ik mijn arm aan wil geven. Ze begeleiden mij heel goed bij het douchen. Ik kan zelf niet veel meer. De zorg sluit daar absoluut wel bij aan. Ze zijn heel goed opgeleid. Ze weten echt van alles. Als er wat met mij is, ik merk dan dat ze deskundig genoeg zijn. Ze letten echt wel goed op mijn gezondheid. Bijvoorbeeld op mijn gewicht. Dat wisselt wel heel veel. Vandaag krijg je de één en morgen weer de ander. Het zou leuk zijn dezelfde medewerker te krijgen, maar zo werkt het niet. Maar het went ook wel. Ze zijn allemaal aardig en attent. Ik heb hier geen klachten over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Inovum, Kortenhoef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.