Thuiszorg Inovum, Loosdrecht

Nieuw-Loosdrechtsedijk 24 1231 KX Loosdrecht
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Inovum

139 resultaten voor je selectie:

21 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik voel me thuis bij jullie en het is prettig dat jullie op aangepaste tijd kunnen komen als ik een afspraak heb Kan beter: Nvt

8.4
16 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat ze me een luisterend oor bieden. Kan beter: vast team zorgverleners

14 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles, wat ze doen, 100% Kan beter: Ik heb geen verbeteringen, zoals het bij mij gaay gaat het perfect.

9.8
8 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over het geheel, de overdracht is ook heel goed, ze zijn allemaal even aardig en vrolijk. Kan beter: Niets

9.7
6 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Bij de vaste mensen die handelen automatisch wat je gewend bent en hoe je het wilt

9.4
6 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Word snel gereageerd bij verzoeken. En er wordt meegedacht.

6 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De rust en de aandacht Kan beter: Voor mij gaat de zorgverlening uitstekend. Ben er heel blij mee

6 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ze doen het prima maar vind zelf dat ik meer zorg nodig heb

7.8
2 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijke, aardige mensen. Dingen kunnen vaak geregeld worden, zoals bijvoorbeeld eerder geholpen worden i.v.m een afspraak. Kan beter: 1 medewerker lijkt altijd haast te hebben, dan is...

2 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles is goed. Zorg is flexibel. Iedereen is flexibel en geeft mij aandacht. Ook de huishoudelijke hulp is helemaal geweldig. Kan beter: Geen verbeterpunten

23 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles Kan beter: Het is prima zo.

13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Is moeiijk te zeggen: per zorgverlener verschillend.

8.2
11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mensen zijn vriendelijk, meewerkend, prima Kan beter: best tevreden eigenlijk, vriendelijk contact.

8.2
11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hele lieve zorgzame vrouwen, doen hun werk met liefde Kan beter: Wel dezelfde zorgverleners maar groot aantal. Komen van relatief vroeg tot vlak voor 12.00u.

8.4
10 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De manier van omgaan en respect ! Kan beter: Iets meer de regie nemen, patiënt sturen.

9.6
3 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de hulpverleners komen allemaal rond de afgesproken tijd. Ze komen altijd, ook als ze laat komen. Kan beter: de hulpverleners komen 4 maal per dag. Soms veel vroeger, soms veel later. Ik...

7.1
3 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De empathie en de rust waarmee zij met mij omgaan Kan beter: De zorg die ik ontvang behoeft geeft verbetering

9.8

Gaat goed: Ze zijn altijd lief Kan beter: Geen klachten