Waardering van Thuiszorg Inovum, Loosdrecht - Loosdrecht op 16 november 2016 interview

7.8

De zorg is niet onwaarschijnlijk veel. Het is het geven van eten en medicatie. Het heeft geen invloed op de kwaliteit van leven van mijn man. Om mij wat te verlichten, ontvangt hij die zorg. Zou hij geen zorg krijgen, dan verandert er nauwelijks iets. Hij krijgt een vast team. Die weten wel wat ze moeten doen. In de vakantie was het bar slecht, omdat er toen zelfs onervaren medewerkers werkzaam waren. Maar het team wat nu werkt, vind ik prima. Ze doen erg hun best. Ze staan ook echt wel open voor op- en aanmerkingen of zaken waar ik tegenaan loop. Ik vind ze ook erg lief, aardig en betrokken. Ze zeggen ook wel hij ziet er zo en zus uit. Maar ook opmerkingen, dat hij spraakzamer is. Het zijn momenten, maar ze letten er wel op. De één is scherper daarin, dan de ander. Hij heeft bijna iedere avond dezelfde mensen. Ze geven altijd keurig aan, wanneer ze mijn man weer gaan zien. Ze laten het wel even weten. Het is een heel lief en aardig team. Ik merk op, dat ze nu meer thuis voelen. Gevolg is dat ze hun grenzen gaan verleggen. Hierdoor wordt het allemaal gezelliger.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Inovum, Loosdrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.