Waardering van Thuiszorg Pantein - Bernheze - Heesch op 21 februari 2017 interview

8.2

Als de medewerkers een kwartiertje later komen, dan bellen ze even. Ik vind het geen probleem dat ze wat later komen. De medewerkers gaan heel goed met mij om. Ze verzorgen mijn wond in verband met een stoma die ik heb. Verder helpen ze mij met wassen/ douchen. Ze begrijpen mij heel goed. Deskundig vind ik ze niet allemaal. Een nieuwe medewerker is vaak nog niet deskundig, maar ze komen samen met een deskundige. Na een paar keer weten ze ook wat ze moeten doen. Ik vind de medewerkers alert. De medewerkers laten mij bijvoorbeeld even rusten op het moment dat ik mijn hartpillen neem. Dat is belangrijk. Onder het werk praten we over diverse zaken en ze geven mij ook advies, over bijvoorbeeld het eten. Ik krijg de zorg van vaste medewerkers en af en toe komt er dan een nieuwe leerling. Dit vaste aspect vind ik fijn, want deze medewerkers weten alles over mij en op deze manier kunnen ze snel werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Bernheze? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.