Thuiszorg Pantein - Bernheze

Thuiszorg

Gildestraat 1 G 5384 JC Heesch
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Bernheze - Heesch op 10 juni 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Als de medewerkers iets aan mij merken, dan geven ze mij goede adviezen. Ik mag ze dag en nacht bellen en ik heb ook een alarm. Ze komen netjes op de afgesproken tijd. Als ze iets uitlopen, dan vind ik dat niet erg. Ze luisteren goed naar mij. Ik luister weer goed naar het advies wat ze mij geven. In het begin moest ik wennen aan de zorg, maar nu voel ik mij rustig. Ik ben dankbaar dat ze mij komen helpen. Ik ben blij over de manier waarop. Ze behandelen mij netjes. Ze hebben verschillende niveaus van deskundigheid, merk ik. Iedereen doet het op zijn eigen manier en hebben eigen ideeen. Ik vind dat best goed. Sommige medewerkers zijn ervaren, anderen zijn nieuw en moeten wennen. Ik moet daar zelf ook aan wennen. Als ik een nieuwe medewerker krijg, dan besteed ik daar aandacht aan. Er is een medewerker, die alles van mij bijhoudt. Zij noteert dingen over mij. Ze weegt mij en vraagt naar mijn ogen. Onderling geven de medewerkers informatie aan elkaar door, over mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Bernheze? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.