Waardering van Thuiszorg Pantein - Bernheze - Heesch op 18 juli 2019 interview

7.4

Er komen vaak andere medewerkers, soms wel zes in de week. Dat geldt zeker in de vakantietijd. Dat vind ik niet zo leuk. Meestal zijn ze er op tijd, maar soms wordt het een kwartier of een half later. Als ze echt veel later komen, dan bellen ze me. Ik voel me op mijn gemak bij de zorgverleners, want ik ken ze allemaal. In mijn ogen zijn ze deskundig, want ze doen wat ze moeten doen en dat doen ze goed. Ik heb daar geen klachten over. De medewerkers zijn alert, want ze vragen hoe het met me gaat, wat ik overdag doe, of ik ergens geweest ben en of ik het leuk gehad heb. Ook vragen ze naar mijn gezondheid. Als ik iets heb, dan vertel ik dat zelf. Ze raden me soms aan om naar de dokter te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Bernheze? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.