Waardering van Thuiszorg Pantein - Bernheze - Heesch op 21 februari 2017 interview

Het zijn meestal bekende gezichten die bij mij de zorg komen doen. Ik ben heel blij met ze. Ze letten goed op me, houden de medicijnenlijst bij en als het tijd wordt voor de pedicure dan geven ze dat aan. Ik vind het heel fijn die zorg die ik krijg van Pantein. Ze vragen altijd of ze nog iets kunnen betekenen voor me of dat ze iets vergeten zijn. De medewerkers nemen goed de tijd voor me. Ze letten ook goed op wondjes. De afspraken lopen heel goed. Moet ik ergens heen dan wordt er rekening gehouden met de tijden. Je kunt goed met ze praten. Als het kan en ze hebben even tijd dan wordt er gelachen en gebabbeld en een kopje thee gedronken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Bernheze? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.