Waardering van Thuiszorg Pantein - Bernheze - Heesch op 12 augustus 2019 interview

In het verleden werd ik twee keer per dag geholpen met het aan- en uittrekken van mijn steunkousen. Op een gegeven moment heb ik een apparaatje aangeschaft waarmee ik het zelf kon doen. De thuiszorg is toen gestopt, maar inmiddels weer hervat omdat ik een open been heb. De medewerkers behandelen mijn been met zalf en zwachtels. Ik vind dat ze goed met mij meedenken. Als de medewerkers zien dat de wond op mijn been verergert, maken ze er een foto van en wordt deze opgestuurd naar een medisch specialist. Dat geeft mij een enorm vertrouwen. Ik merk ook dat de medewerkers dag en nacht voor mij klaar staan. Ik heb nooit gemerkt dat er een medewerker chagrijnig is. Als ik mijn afspraak wil verzetten, kan dat altijd. De afspraak is dat de medewerker om acht uur bij mij langs komt. Ik vind het prettig dat de medewerker vijf minuten voor haar komst, dit telefonisch bevestigd. Naar mijn idee is dit een heel goed samenwerkend team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Bernheze? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.