Waardering van Thuiszorg Pantein - Bernheze - Heesch op 12 juli 2019 interview

7.4

Van tijd tot tijd vinden er nogal wat personeelswisselingen plaats. Er komen ongeveer tien verschillende zorgverleners bij mijn moeder. Ik vind dat vervelend, maar zij heeft daar niet veel problemen mee. Als ze 's morgens weg moet, dan geef ik dat aan. De medewerkers houden daar dan rekening mee en komen eerder. Ze zijn over het algemeen hartelijk en gaan heel lief met mijn moeder om en doen ook wat ze vraagt. Dat vind ik het belangrijkste. Ze ondersteunen haar en spelen goed in op haar wensen. De aandacht voor mijn moeder wisselt per medewerker. Over het algemeen ben ik daar wel tevreden over. Ik hoor hen vaak vragen hoe het met haar is. Ik vind de zorgverleners deskundig, want ze gaan goed met de ziekte van mijn moeder om. Als er iets is, dan kaarten zij het bij mij aan en ze houden het goed in de gaten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Bernheze? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.