Waardering van Thuiszorg Pantein Boekel - Venhorst - Boekel op 22 februari 2017 interview

8.2

Soms moet ik zelf aangeven als ik ergens last van heb, dan schrijven ze dat op en kijken erna als dat nodig is. Meestal als er iets is met mij, dan merken ze dat vrij snel aan mij. Vroeger kreeg ik de zorg van vaste medewerkers. Een medewerker is gestopt en een ander is langdurig ziek. Daardoor krijg ik nu veel wisselende medewerkers en dat vind ik niet zo leuk. Ik ken ze wel allemaal, maar met de vaste medewerkers kon ik beter praten en ik had een goede band opgebouwd. Ik vind de medewerkers wel allemaal goed. Ze helpen mij met wassen/ douchen en indien nodig helpen ze mij ook met aankleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein Boekel - Venhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.