Thuiszorg Pantein - Boxmeer

Thuiszorg

p/a Weijerstaete 1 5831 ZZ Boxmeer
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Boxmeer - Boxmeer op 9 juni 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De verzorgenden druppelen mijn ogen en ze zetten mij onder de douche. Ik was mijzelf, maar zij ondersteunen mij en drogen mijn rug af. Ze wisselen veel. Ik krijg wel een hele tijd hetzelfde team en na een tijdje komen er weer een paar andere. Ik kan op een lijstje zien wie er komen. Ze komen altijd rond dezelfde tijd, maar het kan gebeuren dat er een keer iets tussenkomt. Ze doen hun best om op tijd te komen. Als ik iets vraag, dan luisteren ze. Ze gaan heel goed met mij om. Als ik gehaast doe, dan zeggen ze dat ik rustig aan mag doen. Ze vragen altijd hoe het met mij gaat en ze geven het aan elkaar door via de app.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Boxmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.