Waardering van Thuiszorg Pantein - Boxmeer - Boxmeer op 26 juni 2019 interview

Ik heb onlangs twee grote operaties gehad. Daarna heb ik enkele weken thuiszorg gekregen. De medewerkers kwamen dagelijks bij mij om mijn wond onder de douche schoon te spoelen en vervolgens te verzorgen. Ik vond het een groot voordeel dat ik op de computer kon zien welke medewerker zou komen en hoe laat. Bovendien kon ik op deze wijze ook het verslag lezen. Als de medewerker onverwacht verlaat was, werd ik daarover gebeld. Ik voelde mij beslist geen nummer. Het voelde vertrouwd en ik kreeg ook het gevoel altijd bij de organisatie terecht te kunnen. Ik heb een klein puntje van kritiek. Er was een medewerkster die altijd op kauwgom aan het kauwen was en dat vind ik niet zo gepast. Voor het overige was het een schat van een meid die haar werk heel goed deed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Boxmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.