Waardering van Thuiszorg Pantein - Gennep - Gennep op 26 juni 2019 interview

8.4

De verzorging vind ik prima. De verzorgenden zijn allemaal even vriendelijk. Ze luisteren als ik ze iets vertel. Wat ik zelf nog kan, dat laten ze mij ook doen. Ik mag mijzelf douchen en zij letten dan op hoe dat gaat. Ik krijg niet altijd dezelfde verzorgenden, maar als ze een paar keer zijn geweest, dan ken ik ze wel. Ik heb daar geen probleem mee. Ze komen in het afgesproken tijdsvlak naar mij toe. Ze zijn echt wel deskundig. Ze weten dat ik elke keer gewogen moet worden en welke zalf ze moeten gebruiken. Er gaat nooit iets fout. Ze letten op mijn gezondheid. Als ik teveel ben afgevallen of aangekomen, dan vragen ze of ik mijn medicatie wel goed inneem. Ze geven het ook door als ik mij een beetje benauwd voel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Gennep? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.