Waardering van Thuiszorg Pantein - Grave - Grave op 25 mei 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

9.8

Ik heb een vaste groep van acht mensen. Dat vind ik prima. Ik heb een band met hen opgebouwd. De zorgverleners gaan uit van mijn wensen. Ik heb bijvoorbeeld weinig energie. Ze weten wat ze moeten doen, waardoor ik hun niets meer hoef te vertellen. Dat is heel fijn. Er vinden ook evaluaties plaats. Als ik iets niet prettig vind, dan kan ik dat aangeven. Dan wordt daar iets mee gedaan. Als ik een andere afspraak hebben, dan passen zij hun tijd aan. Toen ik een extra klacht had kwamen ze drie keer per dag en hielpen ze me met alles. Ze geven me ook adviezen, als ik daarom vraag. Dat vind ik prettig. Mijn ziekte is zo complex dat sommige aspecten in mijn ogen niet bij iedereen bekend zijn. Wel willen de medewerkers graag dingen leren. Op de site kan ik precies zien hoe laat ze komen, wie er komen en hoe lang. Ook kan ik daar lezen wat hun bevindingen zijn. Verder kan ik daar de evaluaties goedkeuren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Grave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.