Waardering van Thuiszorg Pantein - Grave - Grave op 25 mei 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

Ik krijg hulp bij het aantrekken van mijn steunkousen. Ik vind het een heel fijn team. Ze doen hun werk keurig. Ik vind het gezellig dat ze komen en we kunnen soms ook echt plezier hebben samen. Dankzij de goede zorg kan ik thuis blijven wonen. Ik heb gemerkt dat de medewerkers heel alert zijn als er wat met mij aan de hand is. Ze plegen ook direct overleg. Ik heb het heel erg gewaardeerd dat toen ik een keer midden in de nacht van de trap was gevallen, een thuiszorgmedewerker direct bij mij langs kwam. Ik was in paniek en werd door haar gerustgesteld. Ik heb de indruk dat er echt naar mij geluisterd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Grave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.