Waardering van Thuiszorg Pantein - Grave - Grave op 1 juni 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Pantein nam contact op met hartfalen en die gaf de thuiszorg instructies wat ze moesten doen. Dat was in het begin vaak natte vingerwerk en elke keer werd de medicatie verhoogt. Ik heb ze toen uiteindelijk zelf gebeld omdat ik enorm veel vocht vast hield. Wat ze er ook maar bij spoten qua medicatie het hielp niet. Na opgenomen te zijn geweest in het ziekenhuis hebben ze mij goed ingesteld en nu gaat het goed. Nu word ik elke week gecontroleerd op mijn bloeddruk, ik word elke dag gewogen, de medewerkers zijn daar heel punctueel in. Ze hebben belangstelling in mij en ik kan mijn hart luchten mocht ik daar behoefte aan hebben. Ik krijg elk keer een andere medewerker, maar ze zijn allemaal vriendelijk. Wel vind ik het vreemd dat ik met verschillende instanties te maken krijg. Ik sta onder een contract bij Brabantzorg, maar ik krijg zorg van Pantein. Brabantzorg heeft de capaciteit niet. Ik vind het vervelend dat er elke keer een nieuwe medewerker komt, dat voelt dan heel vreemd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Grave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.