Waardering van Thuiszorg Pantein - Meierijstad - Veghel op 27 juni 2019 interview

De medewerkers nemen alle tijd voor mij en ik heb plezier met de medewerkers. Zo vertellen we moppen tegen elkaar. Ook vertellen we vertrouwelijke dingen aan elkaar en dat vind ik fijn. Soms komen er nieuwe medewerkers, maar daar kan ik eigenlijk meteen goed mee opschieten. Ze vragen altijd hoe het met mij gaat en ze rapporteren dat. Ook vragen ze of ik pijn heb gehad en hoe ik heb geslapen. Ze willen graag weten wat ik deze dag ga doen. Ze houden de medicijnen in de gaten. Als de medicatie herhaalt moet worden, dan regelen zij de nieuwe medicijnen. Iedere avond smeren ze mijn benen in, omdat ik striemen heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Meierijstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.