Waardering van Thuiszorg Pantein - Meierijstad - Veghel op 25 juni 2019 interview

De verzorgenden komen iedere ochtend en avond om mijn operatiewond te verzorgen. Ik heb altijd vaste verzorgenden en ken ze daarom allemaal. Ik vind dat heel prettig. Ze voelen ook echt aan als familie. Ze houden altijd een gezellig praatje met mij en nemen ook echt even de tijd voor mij. De verzorgenden komen altijd op tijd. Als het wat later wordt, dan bellen ze mij even op. Dat vind ik heel prettig. Als ze zien dat er iets niet goed is met mijn gezondheid, dan nemen ze contact op met mijn huisarts. Dit doen ze wel altijd netjes in overleg met mij. Ik krijg ook twee keer in de week dames van het GTB team. Zij komen dan om algemene zaken met mij door te nemen en kijken hoe het met mij gaat. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Meierijstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.