Thuiszorg Pantein - Meierijstad

Thuiszorg

p/a Reigerdonk 38 5467 AN Veghel
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Meierijstad - Veghel op 7 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er wordt wel rekening gehouden met mijn vrouw. Maar als ze vragen heeft, zeggen ze dat mijn vrouw contact op moet nemen met de arts. Het zou veel beter zijn als ze vanuit de thuiszorg contact opnemen met de arts. Dan hebben ze rechtstreeks een antwoord en ook een duidelijk antwoord. In het begin kregen we elke keer dezelfde mensen en ineens kregen we anderen. Ze weten van elkaar niet hoe of wat. Op het rooster staat wie er komt, maar dan komt er toch ineens een ander. Het zou prettiger zijn als we van te voren weten wie er komt. Mijn vrouw vindt het ook niet prettig iedere keer een ander te krijgen. Ze gaan goed met mijn vrouw om. Ze spreken ons aan met de naam en dat vinden we prettiger. Ze vragen ook altijd wat ze kunnen doen en houden er rekening mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Meierijstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.