Waardering van Thuiszorg Pantein - Meierijstad - Veghel op 12 juli 2019 interview

8.4

Ik krijg steeds dezelfde zorgverlener. Dat vind ik heel fijn, want daardoor hoef ik niet steeds opnieuw mijn verhaal te vertellen. Zij kent de situatie. Ze komt altijd redelijk op tijd. Als ze iets later komt dan belt ze altijd. De zorgverlener luistert goed en denkt mee. Ze helpt me en vraagt bijvoorbeeld hoe mijn week geweest is of hoe een ziekenhuisbezoek verlopen is. Ik voel me op mijn gemak bij haar, want het loopt goed tussen ons. Ze is deskundig, want ze heeft van veel dingen verstand. Als ze iets niet weet, dan zoekt ze het meteen op. Ze voelt aan hoe het met me gaat en gaat respectvol met me om. Ze is heel betrokken en oprecht. Ik vind haar zorg uitstekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Meierijstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.