Waardering van Thuiszorg Pantein - Mill - Mill op 6 juni 2017 interview

8.3

De jongere medewerkers zijn minder alert, dan de oudere medewerkers. De medewerkers die hier langer komen, die zien precies aan mij hoe ik mij voel. Ze vragen ook aan mij hoe het in het ziekenhuis is gegaan. Dit heb je bij de jeugd niet, omdat het ze niet opvalt. Ook heb ik wisselende medewerkers. De ene keer vind ik het wel goed en de andere keer niet. Als ik iemand krijg, die het een aantal maanden niet heeft gedaan, dan moet ik het opnieuw vertellen. Maar het komt niet vaak voor, dat ik de mensen niet ken. Als ze afspraken maken, dan worden die perfect nagekomen. Als het iets is uitgelopen, dan wordt er altijd gebeld. Ze geven iedere keer tekst en uitleg bij de verzorging van mijn wonden. Ze vragen of ze iets voor mij kunnen doen. Aan de manier waarop ze mij verbinden en hoe ze kijken naar de wonden, kan ik merken dat ze deskundig zijn. Bovendien zeggen ze dat ik er goed uitzie. Dit stimuleert mij dan weer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Mill ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.