Waardering van Thuiszorg Pantein - Mill - Mill op 28 juni 2017 interview

7.5

Ik ben zeer tevreden over de hulp van deze organisatie. De meeste verzorgers hadden verstand van zaken, maar een paar jongere medewerkers moesten het in mijn ogen nog leren. Daar heb ik begrip voor. In het begin had ik meer vaste medewerkers. Later kwamen er meer verschillende, een stuk of tien. Dat vond ik iets minder prettig, maar de zorg die ze leverden was even goed. Ik kreeg meteen de hulp waar ik om vroeg. Ook gingen ze goed met me om. Ze zorgden dat alles netjes achtergelaten werd. Ze hadden ook tijd om met mij te praten over dingen, die gebeurd waren. Maandelijks kregen we een formulier om in te vullen. deze vragen gingen over onze tevredenheid over de zorg. Dat vond ik heel goed. Als ik weer zorg nodig zal hebben, dan wil ik die zeker weer van deze organisatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Mill ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.