Waardering van Thuiszorg Pantein - Mook en Middelaar - Gennep op 9 juni 2017 interview

8.7

Ze passen zich aan aan mij. Ze vragen altijd in de ochtend hoe mijn nacht is geweest. Alles wat gedaan moet worden, wordt ook gedaan. De medewerker heeft mij een keer op de grond gevonden. Vervolgens heeft de medewerker gelijk maatregelen genomen. Zij wist ook precies wat er gedaan moest worden. Ik heb ook vaste medewerkers. Ik vind dit wel prettig, omdat ik dan ook iets kan vragen. Verandert het steeds, dan zijn de medewerkers niet op de hoogte van mijn situatie. Hierbij praten de medewerkers even met mij. Kortom ik vind dit wel heel fijn. Maar daar hebben de dames niet altijd tijd voor, omdat ze naar de volgende patiënt moeten. Ze kunnen niet een exacte tijd aangeven, omdat er meerdere patiënten zijn die geholpen moeten worden. Ze zijn dan wel eens wat later. Ik vind dit ook heel gewoon. Als ik iets wil vragen, dan geven ze mij daar ook advies in. Bijvoorbeeld dat ik minder medicijnen moet gebruiken. Ook houden ze het gebruik van medicijnen goed in de gaten. Ze weten ook wanneer er medicijnen besteld moeten worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Mook en Middelaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.