Thuiszorg Pantein - Oss

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

In het begin verliep de zorg perfect. Nu komen er allemaal verschillende medewerkers en dat vind ik helemaal niks. Ik heb het aangegeven en ze vertelde mij dat het goed zou komen. Helaas is het nog niet goed gekomen. Ze komen mij een keer in de week douchen en met warm weer vind ik dat te weinig. In het begin kreeg ik twee vaste medewerkers om te douchen en dat wil ik terug. Nu krijg ik allemaal verschillende medewerkers en dat wil ik niet. Als ik dat aangeef, dan merk ik dat het hun ene oor in gaat en het andere oor uit. Een paar medewerkers doen hun eigen zin. Volgens mij is de planning chaotisch. Er zijn verschillende managers geweest, maar het blijft een zooitje, vind ik. Ik krijg stress van al die verschillende medewerkers. De tijden verschillen. Ik wil voor negen uur mijn kousen aan hebben, anders hoeft het niet meer. Ze vragen altijd hoe het gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Oss? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.