Waardering van Thuiszorg Pantein - Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 25 juni 2019 interview

7.1

Het tijdstip dat afgesproken was, ging meestal wel door. De zorg zelf vond ik goed. Ik had regelmatig een andere verzorgende. Ik vond dat op zich geen probleem. Het was duidelijk wat er nodig was qua zorg en dat werd ook gedaan. Ik vond dat de aandacht die ze voor mij hadden, verschillende per persoon. Sommige verzorgenden hadden volgens mij meer aandacht voor hetgeen wat ik had. Met de anderen waren de praatje wat algemener. De bejegening vond ik wel altijd goed. Ze gingen respectvol met mij om. Ik vond dat ze wel iets meer op mijn algemene gezondheid hadden mogen letten, door bijvoorbeeld vragen te stellen over hoe het met mij ging. Ik heb de zorg als goed ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.