Thuiszorg Pantein - Den Bosch

Thuiszorg

Stationsplein 3 C 5241 GN Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Den Bosch - Rosmalen op 10 juni 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik ken de medewerkers allemaal onderhand. Ze komen altijd op tijd. Ik kan de tijden waarop ze komen zien in de app. Ik zou graag de voornaam willen weten van wie er langskomt, in de app zie ik alleen de voorletter. Zo weet ik dan wie er langskomt. Ik vind het namelijk lastig om soms de namen te onthouden vanwege mijn gezondheid. Als ik aangeef dat ik last heb van mijn knieen, dan trekken ze de kousen zachter aan. Als ik afspraken heb, bijvoorbeeld bij het ziekenhuis, dan houden ze daar rekening mee. Ze dan vragen dan ook wat er moet gebeuren. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat ik de kousen niet aan hoef te trekken. Indien mijn bezoek de kousen kunnen uitrekken, dan laat ik dat weten aan de thuiszorg. De medewerkers weten dat ik alleen ben, daarom blijven ze ook even om met mij te praten. Toen mijn zus was overleden hebben de medewerkers mij gesteund. Dit hebben ze gedaan door te luisteren en door tips te geven. Ik ben er blij mee dat ik een luisterend oor hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.