Waardering van Thuiszorg Pantein - Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 27 juni 2019 interview

Ik krijg hulp van vaste medewerksters en dat vind ik heel fijn. Ik snap dat er in de zorg niet aan vaste tijden gehouden kan worden, ik heb daar geen problemen mee. Mocht het veel later worden, dan krijg ik een telefoontje. Mijn man heeft ook de zorg van Pantein gehad en dat was fantastisch. Ik zou het niet anders willen. Ik word door hen geholpen met douchen en als ik meer zorg nodig heb, dan hoef ik dat alleen maar aan te geven. Ik krijg meer dan genoeg aandacht van de medewerksters. Ik voel me erg vertrouwd bij alle medewerksters. Ik heb vertrouwen in iedereen. Als er iets is, dan hebben zij dat eerder in de gaten dan ik. Ze zijn echt een steun voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.