Thuiszorg Pantein - Den Bosch

Thuiszorg

Stationsplein 3 C 5241 GN Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Den Bosch - Rosmalen op 4 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Wat ik prettig vond is dat er altijd overlegd kon worden met de medewerkers. Ze verzorgden mijn stoma. De deskundigheid vond ik wisselend. Soms kon ik ze een tip geven die ze nog niet wisten. Deze had ik van een andere verpleegkundige gehoord. De communicatie ervaarde ik als goed. Ik vond de medewerkers alert. Ze zagen direct aan mij hoe het met mij ging. De zorg werd verleend door drie vaste medewerkers en dat vond ik prettig. Ze wisten hoe ik was en we bouwden een band op. Bovendien waren deze vaste medewerkers volledig op de hoogte van mijn situatie. Nu krijg ik geen zorg meer, maar de verpleegkundige belt nog wel regelmatig als ik bij de dokter geweest ben. Ze willen graag op de hoogte blijven. Wat ik ook fijn vond is dat ik de rapportages van de medewerkers ook zelf online kon inzien met een speciale code.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.