Waardering van Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis - Sint Anthonis op 17 oktober 2019

Het betreft het zorgteam van locatie Wanroij die voor mijn moeder gezorgd hebben de afgelopen 2 jaar. Ze was terminaal ziek en onlangs overleden. In de bijna 2 jaar is de zorg steeds bijgesteld naar de behoefte van mijn moeder of wat de verzorgende zagen met betrekking tot de gezondheid van mijn moeder. Het is een topteam met zorgzame en deskundige zorgende en wij als kinderen zijn ze heel dankbaar.

Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis - Sint Anthonis

Gecondoleerd met het verlies van uw moeder. We wensen u en uw familie heel veel sterkte! Fijn dat ze in de laatste jaren van haar leven die zorgzame en deskundige zorg heeft mogen ontvangen. Hartelijk dank voor uw waardering, we zullen dit doorgeven aan het team.
Vriendelijke groet, Pantein

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.