Waardering van Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis - Sint Anthonis op 26 juni 2019 interview

Ik beveel de thuiszorg wel aan, maar ik heb wel heel veel verschillende verzorgenden over de vloer gehad toen mijn man nog zorg kreeg. Ze waren heel goed, maar ik moest wel iedere keer aan een nieuw gezicht wennen. Op dit moment komen de verzorgenden iedere avond naar mij toe om mijn ogen te druppelen. Ik krijg tegenwoordig vaker dezelfde gezichten te zien, dan toen ze voor mijn man drie keer op een dag kwamen. Ik kan op de tablet zien hoe laat ze komen. Ze komen altijd op tijd naar mij toe. Ze behandelen mij goed en letten goed op mijn gezondheid. Af en toe geven ze mij advies als iets niet lukt. Toen het niet goed ging met mijn man, merkte ik dat ze ook heel bezorgd waren om mij. Ze wilden mij toen meer hulp bieden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Sint Anthonis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.