Thuiszorg Pantein - Sint-Oedenrode (gemeente Meierijstad)

Thuiszorg

Neulstraat 29 5492 DC Sint-Oedenrode
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Pantein

Waardering van Thuiszorg Pantein - Sint-Oedenrode (gemeente Meierijstad) - Sint-Oedenrode op 10 juni 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik krijg elke keer andere medewerkers. Er is een enorm verloop en dat vind ik niet zo leuk. De medewerkers houden rekening met mijn wensen. Ze gaan even zitten en vragen het een en ander aan mij. Ik voel mij bij de meeste medewerkers op mijn gemak, maar het hangt wel van de medewerker af. Als er een nieuwe medewerker is, moet ik alles uitleggen en daar heb ik geen zin in. Ik vind dat ze van Pantein de medewerker moet inlichten over mijn situatie. De medewerkers mogen heel veel dingen niet. Zoals gordijnen dicht doen, ze mogen geen was in de wasmachine doen en ga zo maar door. Ik word er gek van. Ik vind het niet leuk. Ik vind de zorg erg terug gelopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Sint-Oedenrode (gemeente Meierijstad)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.