Waardering van Thuiszorg Pantein - Uden - Uden op 25 juni 2019 interview

8.2

De verzorgenden vragen altijd hoe het met mijn moeder gaat en of ze nog wat voor haar kunnen doen. Ze heeft bijna altijd vaste verzorgenden en dat vindt ze fijn. Ik kan ook echt zien dat ze deskundig zijn. Alles wordt goed bijgehouden in een communicatieschriftje en dat vind ik prettig. De communicatie naar mij toe verloopt ook heel goed. De verzorgenden nemen ook echt de tijd voor mijn moeder. Dat vindt zij fijn. Soms loopt mijn moeder wat slechter. Ik vind dat de verzorgenden dat goed waarnemen en daar rekening mee houden. Ze komen iedere ochtend en middag bij mijn moeder. Ze komen haar wassen, aankleden en verzorgen. Ze brengen haar ook 's ochtends en 's middags nog even naar het toilet en regelen haar medicatie. Ik vind dat alles heel goed verloopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Uden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.