Waardering van Thuiszorg Pantein - Uden - Uden op 12 juli 2019 interview

8.6

Er komen ongeveer zes vaste zorgverleners. Dat vind ik een goede afwisseling. Meestal komen ze op tijd. Als het wat later wordt, dan is daar een goede reden voor. Ze hebben trouwens een speling van een uur. De zorgverleners doen voor me wat ik vraag en houden rekening met wat ik wel en niet wil. Ze doen hun best, maken een praatje en vragen hoe het met me gaat. Ook lezen het zorgplan goed en weten ze nog dingen van de vorige keer. Ik voel me op mijn gemak bij deze mensen, want ik heb met al deze zes een klik. Over het algemeen vind ik hen deskundigheid. Ze weten hoe ze met de apparatuur moeten omgaan en hoe ze moeten spuiten. Als het niet goed gaat dan geven ze dat door aan de dokter of aan de diabetesverpleegkundige. Ze houden rekening met mijn aandoening en steunen mij daarin. Ik ben heel tevreden over deze zorg. Na een ziekenhuisopname staan ze meteen weer voor me klaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Pantein - Uden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.