Waardering van Thuiszorg Ruitersbos - Breda op 10 januari 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

De zusters komen elke dag kijken of ik mijn medicatie goed inneem. Ze leggen het voor mij klaar. Ze tonen interesse in mij bijvoorbeeld als ik naar de dokter ben geweest vragen ze er naar. Ze maken heel kort even een praatje met mij en ik merk dat dat heel goed werkt. Ik ben er blij mee. In het begin stonden ze al voor achten voor de deur en toen heb ik aangegeven dat ik dat wel erg vroeg vond, ze hebben daar verandering ingebracht en komen nu rond half negen. Ik had een keer ontzettende pijn aan mijn enkel en toen gaf zij mij ook als advies dat ik ermee naar de dokter mee moest gaan. Ze vragen altijd hoe het met mij gaat en hoe het met het slapen gaat. De een is anders dan de andere en iedereen komt over op zijn eigen manier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.