Thuiszorg Ruitersbos

Thuiszorg

Boeimeerweg 2 4837 AM Breda
Deze locatie is onderdeel van Ruitersbos

Waardering van Thuiszorg Ruitersbos - Breda op 13 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik maak een gezellig praatje met de medewerkers. Maar verder hebben ze geen tijd voor mij, omdat alles op tijd moet gebeuren. Ze kunnen niet even uitgebreid met mij kletsen. Maar ik hoef maar te kikken en ze komen mij helpen. De contacten zijn altijd heel goed. Ze moeten alles noteren en dat doen ze ook. Zelfs het kleinste wondje wat ze zien, dat noteren ze ook. Ik ben slechthorend en ik hoor de bel wel eens niet, dan komen ze nog een paar keer langs om het nog een keer te proberen. De medewerkers wisselen nog wel eens. Als er zieken zijn, dan krijg ik invalkrachten. Deze medewerkers ken ik niet zo, omdat ik ze maar één keer zie. Maar ze doen het omdat het moet. Er zijn altijd wel zieken of mensen op vakantie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.