Waardering van Thuiszorg Valkenhof - Valkenswaard op 11 januari 2017 interview

6.7
  • Diabetes

Ik heb vaak dat ik de zusterspost bel, maar dan neemt niemand de telefoon op. Als ik wil wisselen met de tijden voor het douchen, dan kan dat niet. Ze kunnen hier geen rekening mee houden. Ze zijn hier niet flexibel in. De medewerkers gaan respectvol met mij om. Als ik de mensen beter ken, dan krijg ik daar een vertrouwensband mee. Het is dan gemoedelijker. Ze kunnen zich dan verplaatsen in hoe ik mij voel. Iemand die minder vaak komt, daar heb ik het dan niet mee. De meeste medewerkers weten wel waar ze het over hebben. Maar bij sommige krijg ik die indruk niet. De ene zeg dan dit, maar de ander vertelt dan het tegenovergestelde. De medewerkers wisselen, hierdoor moet ik het verhaal bij sommige medewerkers nog een keer vertellen. Ze zijn dan niet op de hoogte. Maar de vaste mensen die komen, zijn zeer zeker alert. Ik heb vaak een open wond. Door de diabetes wil dat niet genezen. Ze kijken er goed na en maken foto's. Ze nemen contact met mijn podotherapeut, als het nodig is. Ze houden dit goed in de gaten. De medewerkers wisselen best wel vaak. Ik vind dit niet altijd fijn, omdat ik alles weer moet uitleggen. Ik raak vertrouwd met de mensen, dan moet ik weer aan ze wennen. Gezien mij stoornis, kan ik niet zo goed tegen veranderingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Valkenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.