Waardering van Thuiszorg Vérian, afdeling thuisbegeleiding Apeldoorn, Heerde, Ede - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

8.1

Ik zou eigenlijk wel meer zorg kunnen gebruiken, maar dat krijg ik nog niet. Ze weten namelijk nog niet wat mij mankeert. Daar kunnen ze echter niks aan doen. Ze houden wel altijd in de gaten hoe het met mij gaat. Mijn vaste medewerkster ziet het gelukkig als ik mij niet goed voel. Ze luistert ook heel goed naar mij. Ik maak graag een praatje. Daarom vind ik het fijn om even bij te kletsen, daar wordt tijd voor genomen. Als mijn vaste medewerkster niet kan komen, dan wordt er altijd vervanging geregeld. Dat kan gebeuren. Ze hebben mij ook uitgelegd dat ze soms niet op de afgesproken tijd kunnen komen. Ze kunnen het niet weten als er iets onverwachts gebeurt op de route. Het is geen probleem. Ik ben blij met alle hulp die ik wel kan krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, afdeling thuisbegeleiding Apeldoorn, Heerde, Ede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.