Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten - Apeldoorn op 15 september 2020 interview

8.9

De zorg wordt ontvangen door vaste zorgverleners, en vaak komen ze op de afgesproken tijden. Het is fijn dat de zorgverleners meedenkend zijn en initiatief nemen. Ik heb wel vaker meegemaakt dat zij met een idee kwamen waar ik zelf niet aan had gedacht, maar nadat zij het met mij overlegden was ik er erg tevreden mee. Ze hebben veel aandacht voor mij. Ik wil graag veel zelf doen terwijl mij dat eigenlijk niet lukt. De zorgverleners wijzen mij er dan op dat ik het nog niet zelf kan en dat zij mij graag helpen, wat mij een gevoel geeft dat ik op hen kan vertrouwen. Over het persoonlijke contact ben ik ook erg te spreken, ondanks dat de zorgverleners het druk hebben zijn ze altijd in voor een praatje. Ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners. Op het moment ben ik aan het herstellen van corona, en ondanks dat het een nieuw soort ziekte is helpen zij mij ontzettend goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.