Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten - Apeldoorn op 15 september 2020 interview

8.4

Er zijn een aantal zorgverleners die regelmatig terugkeren. Wat de tijden betreft is er minder vastigheid, het loopt soms uit waardoor ik zit te wachten. Dit maakt mij eigenlijk niet uit, maar het is fijn als ik er van tevoren vanaf weet. De zorgverleners houden goed rekening met mijn behoeften. Wanneer ik een afspraak in het ziekenhuis heb komt er iemand van tevoren bij mij langs om mij te douchen. Ook zijn de zorgverleners goed op de hoogte van mijn situatie. Wanneer ik op de ene dag iets aan de ene zorgverlener vertel weet de andere er de volgende dag ook vanaf, en er wordt dan ook naar gevraagd. Ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners. Ze bieden goed hulp en weten waar ze mee bezig zijn. Ook anticiperen ze op andere mogelijke bij-effecten die in mijn situatie voor kunnen komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.