Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten

Thuiszorg

Jean Monnetpark 1 7336 BA Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Thuiszorg Vérian

Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten - Apeldoorn op 15 september 2020 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Overige aandoeningen

Ik ben erg tevreden, de zorgverleners komen altijd op dezelfde tijd die we hebben afgesproken. Wanneer mijn vrouw en ik een bepaalde wens hebben is het voor de zorgverleners geen moeite en zorgen zij dat het voor elkaar komt. De zorgverleners zijn altijd erg positief en mopperen nooit. Ze behandelen ons op de juiste manier. Mijn vrouw is degene die hulp ontvangt, maar mijn gezondheid houden ze ook in de gaten. Dat geeft een vertrouwd gevoel. Zorgverleners komen voor mijn vrouw maar houden mij ook in de gaten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.