Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten - Apeldoorn op 15 september 2020 interview

8.3

We krijgen altijd vaste zorgverleners. Natuurlijk kan dit wel af en toe verschillen, maar we zijn er tevreden over de vastigheid. Meestal zijn de tijden ook vast, soms verschilt dit wanneer het een keer ergens uitloopt maar dat is geen probleem. De zorgverleners behandelen ons met aandacht, wanneer er iets aan de hand is kan ik altijd opbellen. Hierdoor voel ik me ook erg op mijn gemak bij hen, maar ook omdat ik de zorgverleners door en door ken (en zij mij). Er wordt goed bijgehouden hoe het met onze gezondheid gaat. Wanneer er iets is praten we er samen over en krijgen wij advies van de zorgverleners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam de Maten, Kayersdijk, Heeze, Orden, Het Leesten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.