Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Centrum, Berg & Bos - Apeldoorn op 12 december 2019

9.8
  • Dwarslaesie

Door de zorg van de medewerkers van Verian Centrum kan ik thuis blijven wonen met mijn hoge dwarslaesie (C3/C4). Zij hebben zelfs de moeite genomen voor een bezoek/cursus bij het Revalidatieziekenhuis Roessingh in Enschede om beter te begrijpen wat zorg voor mij betekent. Motivatie, kwaliteit en empathie/vriendelijkheid staan op hoog niveau. Deskundigheid/kwaliteit bij Verian wordt gewaarborgd door interne toetsingen van verschillende handelingen aan de hand van protocollen. De medewerkers zijn hierin zeer gemotiveerd. De keuze voor Verian is een juiste gebleken. De hoeveelheid en de diversiteit van de zorg is groot maar ik ben toch steeds in goede handen. Ook incidentele zorg die even buiten het behandelplan valt door de medewerkers niet wordt geschuwd indien dit voor mij belangrijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Centrum, Berg & Bos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.