Waardering van Thuiszorg Vérian, Wijkteam Centrum, Berg & Bos - Apeldoorn op 16 september 2020 interview

• N.v.t.

8.6

Het team van Vérian is heel breed. Er is veel samenwerking en contact onderling, dat zorgt ervoor dat ze negatieve gevolgen al voor zijn. Daarnaast informeren de zorgverleners veel bij elkaar, daardoor zijn ze op de hoogte van de situaties. Ik vind de zorgverleners ook heel discreet en daardoor voel ik mij op mijn gemak bij ze. Ik kan goed met ze praten en ze zijn ook attent op andere zaken dan de zorg. Naast mijn lichamelijke gezondheid, houden de zorgverleners mijn geestelijke gezondheid ook goed in de gaten. Daar wordt veel rekening mee gehouden. Ze doen keurig wat ze moeten doen en zijn altijd op tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Vérian, Wijkteam Centrum, Berg & Bos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.